יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

הוציאו את הילד שבכם

מי מאיתנו רוצה להרגיש ילד? ינם הרבה מחסומים לתת לילד שבנו לצאת החוצה.
אני רוצה לדבר בשם עצמי ולא לפנות בלשון רבים.
תמיד הרגשתי את הילד שבי רוצה לצאת מתוך גוף המבוגר ולעשות דברים של פעם. העניין הוא שאני מבוגר ונמצא בחברת מבוגרים וקבוצת מבוגרים יוצאת להפסקה בעבודה, בדרך כלל לארוחה, לקפה עם או בלי סיגריה.
איך זה אצל ילדים? תנו להם הפסקה והם ירוצו לשחק, (כדורגל, תופסת, משחקי בנים \ בנות) והם רצים למשחק... ראיתם פעם קבוצות מבוגרים שרצים להפסקה שלהם?
הילד שבי כבר כמה וכמה פעמים רצה לצאת ולשחק מחבואים ושאר משחקי ילדות.
יש מספר התארגנויות בארץ של חברה מבוגרים שנפגשים למטרת משחקי ילדות ואם כבר הזכרתי משחקי ילדות, מי מאיתנו, (שוב אני מוצא עצמי מדבר ברבים...), לא מתגעגע למשחקי הילדות ההם של פעם?

בהולה הופ אתם יכולים לתת לילד שבכם לצאת החוצה ולהנות ממגוון רחב של משחקים, משחקי ילדות, משחקים מקוריים שלנו, חידות הגיון, מסיבות בתוך או מחוץ לבית.

לעיתים כשאני מוציא את החבל, אנשים קופאים על מקומם אך כשראשון והשני מתחילים לקפוץ, אי אפשר, (לרוב), להישאר אדישים וכך אני מוצא שקפיצה בחבל זה אחד המשחקים שאנשים אוהבים במיוחד.
בהולה הופ יש מספר משחקים בקפיצה על חבל, כולם מתקבלים בהנאה רבה.

אני מזמין אתכם לבקר באתר של הולה הופ, לראות תמונות מאירועי מבוגרים, לשלוח מייל, לשאול שאלה ולקבל טיפים בנושא. אשמח לבוא ולהפיק עבורכם ערב יומולדת שתזכרו לאורך זמן ותקבלו חווית משחק עם החברים שלכם, חוויה בה כולם מוציאם את הילד שבתוכם לשעתיים של הרבה קצב, מוזיקה ותנועה.

להתראות,
אופיר

תגובה 1:

  1. שלום רב לאופיר. ברצוני להצטרף אל דעתך ולומר שאין כמו משחקים או פעילויות לילדים! בטח ובטח כל בן אדם בתור מבוגר חולם על כך לחזור אל הילדות ולשחק ב"קפיצה בחבל”! לפי דעתי אנשים צריכים להיות טיפה ילדים בנשמה ולא להתבייש לעשות שטויות :)

    השבמחק